Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met jouw aankoop. Heb je jouw bestelling ontvangen, maar is deze toch niet helemaal naar verwachting? Geen probleem! Binnen 30 dagen kun je de artikelen zonder problemen retourneren. Dit geldt ook voor sale producten.
Stap 1) Meld je retour aan door te mailen naar info@miesenco.nl. Vergeet niet je ordernummer in deze mail te vermelden.
Stap 2) Verpak de items, download het retourformulier en voeg deze toe. Gebruik het onderste gedeelte als adreslabel en plak deze over het huidige label op de doos.
Retouradres:
Mies & Co baby lifestyle
t.a.v. retouren
Molenstraat 22
7462 TL Rijssen
Nederland
Stap 3) Zoek het dichtstbijzijnde PostNL of DHL punt. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Let op: Â De retourkosten zijn voor eigen rekening. Wij adviseren je pakket altijd te verzenden inclusief track and trace en dit verzendbewijs ook bij je te houden. Zo kun je het retour-proces volgen.
Stap 4) Wanneer wij jouw retourpakket hebben ontvangen, wordt het bedrag van de retourzending binnen 14 dagen teruggestort. Heb je het bedrag niet ontvangen of is het ontvangen bedrag onjuist? Neem dan contact met ons op via info@miesenco.nl onder vermelding van jouw ordernummer. Wij proberen dit zo snel mogelijk voor je op te lossen!
Heb je betaald met een Mies & Co cadeaubon? Lucky you! Dit bedrag wordt automatisch retour gestort op jouw rekening.
Ieder product, verkregen in onze webshop, mag worden geretourneerd onder onderstaande retourvoorwaarden:
Wil je jouw bestelling annuleren of wijzigen na het plaatsen hiervan? Bel ons dan: 06-20487794. We kijken dan samen wat de mogelijkheden zijn.
Wil je de door jouw ontvangen producten graag ruilen? Helaas bieden wij deze mogelijkheid (nog) niet. Je kunt het item naar ons retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen via www.miesenco.nl.
Zat er een beschadigd of defect artikel in je bestelling? Vervelend als zoiets gebeurt! We lossen dit graag samen met je op. Stuur een email naar info@miesenco.nl, met vermelding van jouw ordernummer. Voeg hierin een foto toe waarop het defect duidelijk te zien is, inclusief korte omschrijving. Wij nemen zo snel mogelijk (binnen 3 werkdagen) contact met je op voor een geschikte oplossing.